Sesiapa yang telah berkahwin dikalangan kamu maka dia telah sempurnakan separuh dari urusan agamanya dan hendaklah dia bertaqwa kepada Allah pada setengah atau separuh urusan agama yang selebihnya

Friday 18 May 2012

Mimpi sal Kahwen..

Malunye..tapi tu lah..after bagun tido expression aku..malu2 kuching..

Ambil mase 10 minit pikir ..betul ke...hehe..pelamain cantik..ala2 garden gtu..

Banyak rose..y pnting rose  betul bukan plastik..

Baju ..of cos laa white kan..

Cantik sgt ...

Hensem..tapi siapa dia..?? xnmpak muka laa...aku tersentap teringat mak cakap kalau dalam mimpi ..kita 

mimpi kan seorang lelaki..tapi kita tau tu suami kita tapi..tak nampak wajah dia kabur2..tu laa future husband 

kita yeke...

Aku senyum lagi...hehe..nampak tubuh tegap..mcm suka g gym..yang skrang nie boyot..je..tak same la...

Tapi entah2 ..nanti dia kuwus kowt..hahahaha..apa laa kau nie..aku sendiri pun spare tyer banyak..

tapi aku doa jodoh aku ngan dia..tapi manelaa tau kan..takdir tuhan sesiapa takleh nak menidakkanya...

So..aku start analyse..lagi..dalam mimpi aku..tu..pink banyak...of cos warne kegemaran ehhehe...

hmm putih lagi ...pahtu..tmpat dia..ala2 macm perkhawinan dlm movie..twilight gtew..oh edward & bella..

ehh lari topikk...

Ramai yang datang...tetiba..aku dengar suami panggil aku..mula2 lembut lame..bunyi nyaring..mcm mak aku

 je...ehhh..bukak mate..mmg mak aku ler...adoihh...laa.aku rase dah bangun camne leh tido balik nie..hmmm

so hehe tu laa aku bukak blog kedua nie..after corakcorek wawe even taklah so famous pown smpai fan 

page beribu2 lemon eheh smpai kna bukak lg stu ehh tak laa (humble lak)..tapi aku nak 

simpan idea dan impian aku untuk majlis perkhawinan yang tak tau bila..kat sini..at least nanti leh refer kat 

sini..ehhe..technology dihujung jari maa...eh asal x engrissh..ntahlah..campur2 leh tak..sy xberniat nak 

rosakkan bahase ibunda taw..hehehe..

Okay..selamat blog working..tapi sorry andai kate kowang blog walking..jumpe blog aku tapi progressing 

atau content dia xbnyk sorry laa.awal2 nie maybe a little bit slow..okay..

Lets start dreamy.......






No comments:

Post a Comment

Dreamy Users